2011. március 1., kedd

Vallomásos sms-ek

Vallomásos sms-ek 

 


Eljöttem érted, mert szeretIek téged, reszket az ajkam, hogy ajkadhoz érjek, hogy öleljelek, hogy szorítsalak, tüzes ajkaimmal lágyan csókoljalak.
 
 Mióta megismertelek, azóta szeretIek, rabul ejtett a ragyogó szép szemed. Messze vagy tőlem, még sem vagyok árva, mert itt vagy velem, a szívembe zárva.

 
 Nagy cseppekben esik, szakad az eső, nélküled a szívem olyan, mint a temető!
 Nem kell csillag az égről, korty az élet vizéből, nem kell, hogy megvédj mindentől, amitől félek, csak szeress erre kérlek.


 
Olyan vagy nekem, mint nyíló rózsaszirom, oly gyönyörű és illatos. Érintésed, mint a legfinomabb selyem, finom, lágy és csodálatos.

 Légy napsütés, édes remegés, beteljesült vágy, szerelmes láz, örök érzelem, szívemnek édesem...
 Hogyan tudnék élni nélküled? Hiszen rólad szól az élet.
 
 
Ha választhatnék egy olyan pillanatot az életemből ami mindig előttem ragyogna és boldoggá tenne, akkor az, az a pillanat lenne mikor megismertelek téged.

   V-tech volt veled összejönni, de nem szabad sírni, ha fáj! Ha mégis visszahúz a szíved, akkor vétkezz velem éjfél után!
 
 Valami csoda történt akkor bennem, amikor először érintetted kezem, bájos lényedet a szívembe véste, a tűz, mely ujjaimat érte.
 
 Te vagy életem sivatagának egyetlen oázisa!
 
 Szívemnek múzsája te vagy nekem. Bár a verselés nem kenyerem.
 
 Sosem mondtam még el szebben Neked, de egy könnycseppben benne volt minden. Sosem mondtam még el, de Te érezted, hisz tudnod kell, Tiéd a szívem!


 Hiába tagadnám, régóta szeretIek. Könnyeim titokban te érted peregnek. Kértem a jó Istent, tanítson meg feledni. Az volt a válasza: Téged kell szeretni.




 Ha nem látlak, szívemet felemészti a bánat, ezért szeretnék mindig veled lenni, s egy életen át szeretni!

 Vannak olyan pillanatok az életben, amikor annyira hiányzik nekünk valaki, hogy ki szeretnénk őt szakítani az álmainkból és úgy igazából meg szeretnénk ölelni.

 
Tudnod kell, hogy Tied a szívem, elcsented, de vissza nem kérem, s mert szív nélkül élni nem lehet, cserébe elhoztam a Tiedet.


 Te vagy az egyetlen ki örömöt okoz, nélküled az életem egy bezárt doboz. Várom a percet, mikor újra láthatlak, s a dobozból kitörnek a titkos vágyak.

 Sem a nappal, sem az éj, nincs semmilyen szenvedély, ami nálad jobban kell és ez soha nem múlik el!


Szeretlek, szeretlek, szeretni is foglak, 
Míg az élet át nem ad egy sírhalomnak.
S, ha kiderül, hogy ott is van élet,
Akkor sem fogok mást szeretni csak Téged!

A szerelem olyan, mint egy álom, 
néha szép, néha fájdalom,
igazán szeretni, csak egy valakit lehet,
és pedig az ki téged is szeret.

 Szeretek szeretni? Ezt még kérdezed. Hisz a választ te is tudod. Hisz csak téged szeretIek: Szeretve szeretIek SZERELMEM.

 Szemem az égre szegeztem, a legszebb csillagot kerestem. Találtam is egyet, de az nem az égen, hanem a TE szemedben ragyogott szépen!

 Szerelmes szívem számodra szabad, szárnyaljon szívembe szerető szavad, szikrázzon szerelemtől szép szemed, szerelmes szívem szüntelenül szeret.

 SzeretIek Téged, mint éj a Holdsugarat, mint virágos napot az alkonyat, mint sivatagi vándor a, harmatot. Úgy szeretIek én!

 Szeretnék szemedbe mélyen belenézni, elmondani, hogy nélküled nem érdemes élni!

 Szia! Beteg vagyok és, az orvosom azt mondta, csak egy orvosság van rá, a gyógyszer neve pedig a TIÉD!

 Gyufát gyújtok és látom lobogó, hajad, az élet én nekem ameddig tart Te vagy. És Te vagy a jövő, s az öröklét nekem, Te egyetlen szépség, édes egyetlenem!
 



Édes Kincsem! Most így is elmondom, hogy imádlak. Nincs olyan perc, hogy ne gondolnék Rád, SZERELMEM. Csókom körülleng.

Akárhova visz is utam, te mindig velem vagy. A kicsi szívem otthont, egyedül csak neked ad.

Amióta megláttalak csak Neked élek és amióta velem vagy azóta csak Veled együtt élek. SzeretIek!

 A rózsa csak egyszer nyílik És elhervad azután. Szeretni csak egyet lehet, Tiszta szívből IGAZÁN!

 Ez valami csoda, mámor, hogy összehozott minket Ámor! Minden nyíl által, mit ő kilőtt, a szerelem bennem csak nöttőn nőtt.


Szép volt a sorstól, hogy utamba ejtett, 
és minden egyes csókod a számon felejtett.
 Még akkor tenne igazán szépet,
 ha egyszer mindörökre nekem adna téged.




 Hosszú álom az élet, 
valaki rosszat álmodik, s valaki szépet.
 Én azt szeretném, ha mi együtt álmodnánk valami szépet, 
s a mi álmunk soha nem érne véget.

 A világ számára csak egy személy vagy, de számomra te vagy a világ.

 Ameddig szeretsz, én addig élek. De kérlek, szeress, mert meghalni félek.

 Annyi ember él a Földön. De végül minden egy valakitől függ. És tudom, hogy ebben a tökéletlen világban van valami szépség, amit csakis én láthatok.

 Borongós reggelen is te vagy a szerelmem. Szürke árnyak közt is te vagy az életem., halld meg hát az énekem: SzeretIek KEDVESEM!

Azt a percet feledni nem tudom, mikor édes csókod égett ajkamon... karomba zártalak, arcom tűzben égett, éreztem, hogy szeretsz, s én szeretIek téged.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése