2011. március 1., kedd

Érzelmes sms


Érzelmes sms-ek




           Ne titkold el mi szívedben él, 
Nem kell, hogy szebb s jobb legyél! 
Nem, hatnak rám gyönyörű szavak, 
Csak mutasd meg nekem önmagad.

            Van, aki könnyen eléri azt, akit szeret, 

Van aki sír szenved, mire övé lehet. 
Van aki nevet, mert könnyen tud feledni, 
De van aki meghal, mert nagyon tud szeretni.

            Rejtelmek, ha zengnek, őrt állok, mint a mesékben. Bebújtattál engemet, talpig nehéz hűségbe.




            Én sem volnék, ha nem volnál, 
Ha te hozzám nem, hajolnál, 
Te sem volnál, ha nem volnék, 
Ha én hozzád nem, hajolnék.

         
      Ha az égen lemegy a nap
 Te akkor is a fejemben vagy. 
Te vagy a reménység csillaga 
S csillag nélkül sötét az éjszaka.
       
 

           Alig pár napja öleljük egymást, mégis olyan rég, hogy sosem vagyok egyedül. És ezért nem rossz, ha nem vagy velem, hanem nagyon jó, ha velem vagy!

            Amikor megszülettél, azt kérdezték, hogy esett e az eső, de nem esett csak Jézus sírt, hogy elveszíti a legszebb angyalkáját!

            Valaki mindig csak rólad álmodik, 
valaki szemében miattad könny ragyog és ez a valaki, hidd el, én vagyok., ha fába betűt vésnek, belepi a moha, de a szív mely téged szeret, nem feled el soha.

            Sokszor a lélek ura a létnek, 
sokszor a szív parancsol az észnek. 
Sokszor fáj a szív, sokszor a lélek, 
sokszor mindkettő, ez az élet...


            Szeretnék szívednek szerelmet szeretni, 
szerelmes szívemet szívedhez szegezni. 
Szólj szaporán szerelmes szavakat 
szerelmem száguldó szavával.

            Gyufát gyújtok és látom lobogó, hajad, 
az élet én nekem ameddig tart Te vagy. 
És Te vagy a jövő, s az öröklét nekem, 
Te egyetlen szépség, édes egyetlenem!

            Ha az estharang imára szól, 
gondolj rám s aludj jól!
 Bárhova vezet az, élet 
Én mindig szeretni foglak téged!
  


          Ha el merném mondani, amit most gondolok, megtudnád, hogy rólad álmodom., ha el merném mondani, amit most érzek, megtudnád, hogy mennyire szeretIek téged.

            Adj erőt és adj időt nekem., 

ha senki nem jön, te maradj itt velem.
 Segíts rajtam, hogy ne tévedjek el, emelj fel magadhoz.

            Ami vágyad van, csak akarni kell. 

De a szerelemért sokat tenni, tenni kell! 
Tedd a szívedre mindkét kezed, 
Érzed azt, hogy van ki igazán szeret!

            Az együtt töltött perceinkből legyenek órák, 

majd napok, a napjainkból hosszú hónapok,
 s az örökkévalóság tartson addig, amíg Veled vagyok!

     



        
  Csak egy percig szeress, míg elmondom, imádlak. 
Csak egy óráig szeress, míg megsúgom, kívánlak. 
Szeress egy napig, míg csókolni tudlak. 
Szeress egy életen át, s mindig szeretni foglak.




           Eltűnődöm mennyit vártam Rád,
 Hosszú hetek több, mint gondolnád. 
Eltűnődöm mennyit álmodoztam én,
S mi eddig álom volt most mind az enyém.

            Messze vagyok tőled messze, nagyon távol, 

de, ha szíved szeret, megtalálhat bárhol.
 Mindig velem vagy lázas éjszakákon,
 benned lesz majd minden boldogságom. SzeretIek!
 


          Van álom, mely szebb, mint a többi. 
Van álom, mely többet tart, mint a többi. 
De a legszebb álmom ahhoz kötődik, 
aki most e sorokat éppen olvassa.

              

           SzeretIek édes, szeretIek téged 
szeretni foglak, amíg csak élek. 
A kezem remeg a szívem nehéz, 
szeretIek téged ennyi az egész.

            Fogy a hold, sápadt fénye kúszik be az ablakon, 

tüzes csókod perzselését érzem ajkamon. Gyengéden simogat kezed. Veled szeretnék ébredni, mindig csak veled!

                  Arra kér e néhány sor, 

gondolj rám néhányszor. 
Sose gondolj arra, hogy nehéz az élet, 
gondolj mindig arra, hogy szeretIek téged!

                  Az élet tengerén van egy kis sziget, boldogság a neve az legyen a tied!

                  Bizalom nélkül boldog nem lehetsz soha, 

boldogság nélkül az élet mostoha.
 Bízzál mindig abban, akit szíved szeret, 
Az életben boldog csak akkor lehetsz.


 
                  Mély, fényű, szépszínű szemedben, 

édesem, csodálatos csillogó csengők csilingelnek csöndesen-, 
hallani nem lehet, talán látni sem:
 az látja csak, aki úgy szeret, mint Én édesem!


                  Mikor rózsát látok te jutsz az eszembe, 
Ha a neved, hallom könny szökik a szemembe. 
Nehogy azt hidd, hogy el foglak feledni, 
Mert én téged örökké foglak szeretni.

                  Nem, azaz igazi fájdalom, melytől könnyes lesz a szem, hanem, amit egy életen, átkönnyezve hordozunk csendesen!



                  Valaki a távolból rólad álmodik, 

rólad szövi legszebb álmait, 
valaki örül, ha veled lehet, 
valaki szemében és ez a valaki hidd el én vagyok! 
Miattad könnycsepp ragyog!

                  Szemed, mint a, háborgó tenger, 

benne mégis nyugalom, s szerelem.
 Úszik egy kicsiny rózsa rajta, 



melyet megvéd az ő kicsiny védőangyala.


                  Gyűlölöm a napot, mert érinthet téged. 
Gyűlölöm a holdat, mert veled lehet éjjel.
 Gyűlölöm a vizet, mert ajkadhoz érhet. 
Elmondani nem lehet, úgy szeretIek téged.


                  Ha este lefekszel és kinézel az ablakon, 
keresd az égen a legszebb csillagot. 
S, ha azokra gondolsz, akik téged szeretnek, 
gondolj majd rám is, mert én is szeretIek.




                  Ahogy látom elsuhanni a múló pillanatot, 
úgy rémlik fel előttem minden mozdulatod. 
Itt vagy bennem, szívembe zártalak,
 hiányod elemészt, ha nem láthatlak.


                 Amíg szeretsz én addig élek, tehát szeress nagyon, hisz meghalni félek

                  Amit nekem adtál, azt én elfogadtam és hittem benned, pedig nem is tudtam, hogy hitem örökre megmarad... semmim sincs... csak te vagy...

                  Az éjjel egy angyalt küldtem hozzád, hogy vigyázzon rád, de visszajött és azt mondta: Az angyalok nem szoktak egymásra vigyázni...

                  Azon a napon, amikor rád találtam, 

egyedül voltam, senkire sem vágytam. 
Te értem jöttél, igazán szerettél. 
Köszönöm azt, hogy a mindenem te lettél.


      
            Csókod festi kékre az eget, szemed színétől zöldülnek a fák nélküled üres minden képkeret és világtalan az egész világ.





                  Én jó vagyok, ha van miért, én hű vagyok, ha van kiért, én szeretek, ha kellemes, én szenvedek, ha érdemes. SzeretIek!


                        Mi a szerelem? Egy hosszabb alkalom a szenvedésre, melynek könnycsepp sem elég és mindig újabbat kér.

                        Ne higgy annak, ki feléd nevet,

 két esküvel mondja, hogy szeret.
 Annak se, ki könnyet ejt, mert az könnyen felejt. 
Ki szemedbe néz némán, az szeret csak igazán.




                       Valakit megszeretni egy perc is elég, 
valakit elfelejteni egy élet is kevés.
 Legyen az élet bármilyen mostoha, 
szeretni megtanít, de feledni soha.




                         Soha nem gondoltam, hogy ilyen szép az élet, 
mióta ismerlek csak, azóta élek. 
Szívem szíveddel lágyan összedobban, szeretIek napról-napra, jobban és jobban!


           Enyém vagy s én a Tiéd, ebben bizonyos légy. Itt vagy szívemben bezárva mélyen. Piciny kis kulcsa elveszett: most már örökre benn a helyed.

            Fölöttem viharfelhők tornyosulnak, alattam örvény kavarog, szemem mégis kék eget lát, mert most is ?mint mindig- Rád gondolok!


            Ha az életben boldog akarsz lenni, 
Tanulj meg egy embert hibával szeretni, 
Mert, ha olyat keresel kibe hiba nincs, 
Más világon válassz, mert a Földön nincs!


      
  Érzelmes sms 2. rész

1 megjegyzés: